Bu & Bä.

Vi försov oss i morse, jag avskyr att inte få göra alla morgonbestyr i min takt.
Det fick bli frukost i skolan, samtidigt som jag och C försökte oss på att göra en rapport.
Klockan tio var det matte, och jag är skapligt förvirrad över våran genomgång.
Idag lunchade jag med CEK och S, bara jag och grabbarna, och vi har så kul ihop!
När klockan började närma sig ett började jag få hjärtklappning, omprovet i matte var nu mycket nära.
Jag hoppas innerligt att jag klarade det de här gången.
På svenska c lektionen fick vi ett oförberett prov, ett ganska så klurigt prov.
Martin hämtade upp mig efter skolan och vi gjorde några ärenden, för att sedan hämta barnen på dagis.

Dagens höjdpunkt:

Martin säger åt Ellioth att inte sitta så nära tv:n med sin stol, då svarar Ellioth: "okej, för då slipper jag såna där glasögon som farfar har".

Lowes ordbok:

Mackaboj= Macka & O´boy.
Usseblä= Usch & blä.


Glömde berätta att jag nu är i vecka 20, redan halvvägs!
Glömde också berätta att jag IDAG har varit rökfri i TRE måndader!
Nu blir det fredagsmys och falsksång på tv för min del.




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: