Bra skrämselpropaganda eller ett försök till att ge mig bacillskräck?

Jag har länge varit nyfiken på att besöka knullträdet.se eftersom detta har cirkulerat runt bland mina vänner och blivit omdiskuterat.
När jag nu fick lite tid över skrev jag in adressen i sökfältet (och bara att skriva knullträdet kändes lite lustigt).
"Testet är en lek, ingen vetenskap".
Jag tycker att sidan är väldigt intressant, för det är ju egentligen såhär det fungerar, även om det bara är en "lek".
De jag har idkat umgänge med, har ju oftast gjort det med andra.
Jag ska alltså, enligt en ungefärlig beräkning, ha legat med 730 personer, självklart inte personligen med alla, men det hoppas jag ni kunde räkna ut själva.
Vi kan ju hoppas att det fungerar på människor som inte vet (eller orkar) hur man använder en kondom.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: