Dag 01 – Presentera mig själv.

Jag är Erica och jag avskyr när människor kallar mig "Erre", ett smeknamn jag fick för sisådär 13 år sedan.
Jag är en relativt nygift trebarnsmamma med kontrollbehov.
Jag äter mediciner mot ångest och panikattacker.
När jag inte leker med barnen, byter blöjor, lagar mat eller städar spelar jag gärna på min gitarr och sjunger så att hela området hör.
Jag julpyntar alltid för tidigt.
Jag har stora framtidsplaner som jag hoppas att jag snart kan börja jobba på.
Jag kämpar mot min övervikt och har börjat träna flitigt på gym.
Jag är en hejjare på att sticka, dock borde jag göra det oftare (bra när man vill rensa tankarna).
Om du vill veta mer får du fråga.
Älskar er.

Kommentarer


Postat av: laila

Haft en bra dag ?=)

2010-11-16 @ 21:27:48
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Postat av: Lilitha

Jag lider oxå av ångest och panikattacker och det är ett helvete ibland. Är hemma å sjukskriven just nu. Ja det är lustigt att hjärnan kan spela kroppen såna spratt. Kram Lilitha

2010-11-18 @ 14:34:07
URL: http://lilitha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: