Dag 12 - I min handväska.

Jag äger alldeles för många väskor, MEN jag använder dem aldrig (dem är bara roliga att samla på), speciellt inte handväskor.
När jag är ute med barnen har jag skötväskan och den är bara full av blöjor, tvättlappar och salvor av olika slag som kan vara bra om barnen får röda rumpor.
Om jag är ute själv har jag sällan väska, bara om jag ska till gymmet.
Då har jag min blommiga, underbara tygväska som jag har sytt själv.
Ni kan ju nästan förstå vad jag har i den om jag ska till gymmet, nämligen:
Hänglås
Träningskläder (om jag inte har dem på mig redan)
Handduk
Vattenflaska
Satskortet
Träningsskor
Nycklar
Tuggummi

Det var inte så spännande som ni trodde va?


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: