Kalasdag.

Gästerna kom, gästerna åt, gästerna gick.
Jag hade tänkt ta en kort på smörgåstårtan jag gjort (läs: köpte på ica maxi), men jag hade så bråttom att få smaka av den att jag glömde bort det.
Ni får se det som blev kvar i stället.
Martin fick fina presenter och han verkar nöjd.
Nu kämpar vi med att få alla barnen att sova så att vi kan pusta ut efter den här långa dagen.
Jag mitt klantarsel halkade utanför gymmet i morse och ramlade rakt i backen, tror jag har sträckt mig lite, det gör i alla fall väldigt ont....
Jag är ingen stordrickare, men ikväll ska jag i alla fall ta mig ett glas asti och mysa i soffan till en bra film, först måste jag bara ner i tvättstugan (helg betyder inte vila när man har tre barn).
tårta

Kommentarer


Postat av: Marcus Å

:)

2010-11-20 @ 20:34:50
URL: http://slipsens.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: