Mamma & mumsig mat.

Ni ska veta att det är så otroligt skönt att mamma är här, det gav mig lite extra kraft.
Men som med allt annat som är roligt tar det ju slut någon gång, mamma åker hem i morgon.
Funderar på att ta bort hjulen på hennes bil inatt när hon sover så hon inte kan åka hem, vad förvånad hon skulle bli.
Nu har vi precis njutit av en god middag som jag och min man har gjort, jag har aldrig sett barnen äta så mycket mat, det såg ut som om dem aldrig sett mat innan.

Nu sover snart alla barnen och jag och mamma ska dricka lite vin och titta på tv tillsammans.
Tyvärr har jag tvättstugan också, men om jag blinkar lite extra med ögonen åt Martin kanske han går ner nästa gång...

gratäng
Mitt alldeles egna hemliga recept (kom på det idag)!

sallad
Jag älskar sallad!

Kommentarer


Postat av: Theresia

Så vad är det i maten blir ju nyfiken???

2010-11-27 @ 23:18:59


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: