Äntligen fredag.

Som vanligt var vi uppe med tuppen, barnen och mannen har åkt iväg, lilleman sover och jag dricker kaffe.
Igår var jag på gymmet och gjorde mitt skräddarsydda program i gymmet.
Det var så kul! Jag funderar på att hänga på låset i morgon bitti, bara jag är hemma till klockan tio, då får vi nämligen finbesök hemifrån.
Min bror och hans flickvän kommer äntligen och hälsar på oss, vi ska äta och dricka gott i helgen och bara mysa.
Jag trodde jag skulle ha träningsvärk idag, jag hade förberett mig på det värsta, men jag känner ingenting trots att jag pressade alla muskler i min kropp i en timme igår.
Jag tränar tillsammans med min underbara granne H, vi är så pepp!
Jag var helt uppspelt efter träningen igår och jag fnissade hela vägen hem.
Jag trodde aldrig att det faktiskt kunde vara roligt att träna, men jag fick en väldigt fin adrenalinkick igår.


Idag är det äntligen fredag och hemma hos oss innebär det mycket mys.
Vi ska försöka få tag på en billig cykel till mig (martin gav upp projektet att försöka fixa min gamla).
Han gjorde ett försök igår att ta med sig alla barnen in på biltema för att köpa ett sånt där ställ till bilen man har cyklar på, han gav upp.

Nu ska jag dricka min andra kopp kaffe.

Kommentarer


Postat av: Emma

Hej. Måste bara säga att du är en riktig inspirationskälla för väldigt många unga kvinnor =).. Jag följer din blogg och blir faktiskt ännu mer inspirerad att träna, TACK =).. Synd att ni bor så långt bort jag har en tvättäkta damcykel som du skulle kunna köpt för en billigpeng.Hade gott.. Emma

2010-10-01 @ 10:43:22


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: