En helt okej dag.

Jag hade tidigt idag bestämt mig för att det här skulle bli en bra dag.
Innan jag och Theodor hämtade dem stora barnen på dagis och skolan gick vi till affären och köpte mellanmål och fika så vi kunde äta ute i solen.
Vi gick hem en snabbis först allihopa så att jag fick koka kaffe och fylla termosen, sedan gick vi ut i solen och packade upp vårat fika.
Vi hade det jättemysigt tills barnen ätit upp sitt fika, då ville dem gå in..
Det var den mysiga eftermiddagen utomhus.

Jag skrev en inköpslista tills Martin kom hem och så åkte vi direkt till affären,
sedan blev det middag hemma och efter det nattning av barn.
Jag vaknade för en liten stund sedan, jag hade somnat bredvid Lowe i hans säng.
Nu är jag lite kvällsfrusen och ska mysa ner mig ordentligt med en filt och hoppas att det onda i halsen går över snart.

Idag har jag sökt lite lägenheter ifall det blir en flytt.
Hoppas!

Kommentarer


Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-10-27 @ 09:12:31
URL: http://smyckestokig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: