Fredag.

När jag var liten och var sjuk fick jag inte gå ut, det var alltså inte speciellt kul att vara sjuk.
Nu när jag har blivit tillräckligt stor att bestämma över mig själv gör jag tvärtemot, jag bestämde mig för att ta mina halsblåsor och åka till frisören.
Eftersom jag går hos stadens bästa frisörska blev jag som vanligt väldigt nöjd!

Under tiden jag var hos frissan åkte Martin och köpte tårta till födelsedagsbarnet,
sedan åkte vi hem och vilade lite innan barnen skulle hämtas.
Jag borde egentligen inte ha gått ut,
min kropp har inte varit van vid aktivitet på flera dagar och jag lade mig helt utmattad i soffan.
Gästerna kom ganska sent,
dem tog med Lowe till leksaksaffären så att han fick välja en present.
Sedan blev det tårta och andra godsaker.

Nu börjar även denna dagen lida mot sitt slut.
Jag och är mätt och tittar på idol.
Om några dagar åker jag och barnen hem.
Jag älskar er.



Kommentarer


Postat av: natalie

Vart klipper du dig?

2010-10-23 @ 00:53:48
URL: http://hnv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: