Lite sugen.

ljusstakar
Den här bilden är från förra året, jag har inte blivit fullkomligt tolkig och satt upp stakarna redan.
Men jag måste medge att såhär ett par veckor innan första advent är jag väldigt sugen.
Det bästa med julen tycker jag är musiken och alla ljusstakar som lyser i vartenda fönster, det får mig att känna mig varm i hela kroppen.
Har ni bestämt vart ni ska fira jul i år?
Jag har hört att det ofta bråkas mycket i familjer om vart man ska fira, i år åker vi hem till min familj och firar jul, Åre får vänta ett helt år till!

Kommentarer


Postat av: Maria

vi firar alltid jul i Gusum hos mon familj. Jag är nöjd och Mikke tycker att det funkar. Det har blivit så eftersom hans mamma var präst och alltid jobbade på julen och de inte direkt firar jul "på riktigt".

2010-10-24 @ 18:46:44
URL: http://www.qaktus.se

Postat av: emily

Om victor jobbar så firar jag med mig själv :)

Blir alltid bråk hemma hos min mamma så jag firar hellre själv :/ tråkigt, men jobbigt att bli besviken jul efter jul.

2010-10-24 @ 22:11:08
URL: http://agressia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: