Min nya karriär.

Väskorna är packade och lilla familjen sitter och väntar på pappan i familjen så att vi kan åka.
Dem har tjatat på mig i en timme nu, dem sitter med sina väskor i knät färdiga att åka.

Idag var det en person som frågade mig om jag har jobbat som modell, lite oartigt skrattdade jag till.
Hon måste ju skämta!?
Hon gav världens utläggning om hur vackert ansikte jag har, hur fint sminkad jag var och hur snygg jag är i min nya frisyr.
Ja, jag kanske ska börja som ansiktsmodell? mina kroppsmått är ju inte direkt av modellvirke...
Behöver ni en ansiktsmodell kan ni ju hojta till...haha....

modell
Bild från 2003.

Kommentarer


Postat av: emily

du är väldigt vacker, Erica!

2010-10-29 @ 15:46:50
URL: http://agressia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: