Onsdag.

I morse försov vi oss, igen, vi måste bli bättre på det här med att gå upp när klockan ringer.
Martin mådde inte alls bra när vi gick och lade oss igår så han blev hemma från jobbet idag.

På förmiddagen busade jag med Theodor och bakade även det mumsiga brödet som jag lade upp receptet på häromdagen, ni måste verkligen testa det!
På eftermiddagen hämtade vi barnen, jag lekte med dem två stora ute i lekparken,
sedan skjutsade Martin och barnen in mig till stan där jag skulle träffa en gammal bekant hemifrån.
Vi drack kaffe och pratade länge, det var så skönt att få komma hemifrån och få vara bara Erica.
Det var skönt att få prata med en annan vuxen och ventilera lite.
Tyvärr gick tiden väldigt fort och det blev dags att åka hem.
Nu sitter jag på min plats i soffan och ska se på tv resten av kvällen, jag har lite dåligt samvete för att jag inte kommer hinna åka och träna förens på lördag.
bröd

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: