Skita knäck i spiraler.

Jag är väldigt mörkrädd och jag drar mig för allt som har med mörker att göra.
För en stund sedan när jag skulle gå ner till tvättstugan höll jag på att skita knäck i spiraler!
I våra källargångar har vi lampor med sensorer, så jag brukar flaxa extra mycket med armarna när jag går in där. Jag öppnade den tunga dörren och lät den smälla igen efter mig, jag upptäcker efter ganska många steg att lampan inte tänds och paniken bryter ut, så jag springer tillbaka mot dörren, springer in i den och fumlar efter handtaget.
När jag väl lyckas ta mig ut kontrollerar jag att jag inte gjort i brallan och funderar på hur jag ska ta mig till tvättstugan.
Jag går upp i lägenheten igen och letar efter en ficklampa, jag hittar ingen, så jag tar Ellioths läslampa (den där minilampan jag har på en bild längre ner) och går ner i källaren igen.
Jag kom till tvättstguan till slut, utan en olycka i brallan.

Kommentarer


Postat av: Gautealva

nice site keep it up ok

2011-05-05 @ 08:16:39
URL: http://gautealva.unitblog.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: