Tänk rosa.

Idag har jag druckit alldeles för mycket kaffe, men jag har haft en väldigt trevlig dag.
Jag fick besök av en granne som jobbar i Norge i veckorna, vi har alltid trevligt ihop.
Vi har pratat och lekt med barnen hela eftermiddagen, jag lyckades även få lite städning gjord.
Jag hade också hoppats på att få en ny cykel idag, men det blev inget med det idag heller. Jag måste ha en cykel!

Ikväll tvättar jag och ska titta på idol, jag längtar också så otroligt mycket tills i morgon när min bror och hans flickvän kommer! Men innan dem kommer måste jag hinna träna också.

Jag vill också påminna om att oktober som vanligt är den rosa månaden. Månaden när vi alla måste hjälpas åt att samla in pengar till bröstcancerforskningen. Vill man inte ha små rosa rosetter på sig finns det nu massor med andra rosa saker man kan köpa och bidra till forskningen. Jag köper rosa soppåsar på Ica, köp ett par rullar du också!

rosabandet

Kommentarer


Postat av: Jonesy

Jag är helt beroende av att köpa sånt... "Åh, hundmat med rosa bandet, jag har ingen hund men jag köper den ändå!" Livsfarligt ;) Men det är viktigt för mig. Opererade ju bort en godartad knöl när jag var 18. Nästa gång kanske jag inte har samma tur.

2010-10-01 @ 20:51:34
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/

Postat av: Emily

Jag ska köpa nått för att skänka pengar till bröstcancerfonden! Men de står väl på? så att jag inte köper massa rosa och inget går till bcf.

2010-10-01 @ 23:06:09
URL: http://agressia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: