Torsdag.

ch
Idag har jag haft två fikabesök, det var skönt att träffa lite människor efter att ha suttit hemma och pluggat. Det känns jättekonstigt att inte ha varit på universitetet på en hel vecka, jag blir galet rastlös!
Jag gjorde även lite fint hemma och tände vaniljljus i hela lägenheten och lyssnade på julmusik, det var mysigt!

Ikväll har vi varit och tittat på musikteater på stora pojkens skola. Det gjorde mig väldigt nostalgisk och jag drömde mig tillbaka till den tiden då jag gick där.
Jag spelade allt från sjungande ängel, wilma (i familjen flintstones) till en sköldpadda i teenage mutant ninja turtles.
När jag såg mig stora pojke dansa och säga egna repliker blev jag sådär rörd.. jag är svag för teater, sång och dans, så jag snyftade lite längst bak i "salongen".

Nu tänkte jag titta på en film på tv för omväxlings skull, en film jag faktiskt inte har sett, bara det är ju spännande.


Kommentarer


Postat av: emily

Cyklade förbi "rullis" och såg matsa stå vid dörren och sen massa folk och jag blev så jävla nostaglisk, nästan så jag började gråta! Och sen hörde jag musiken.. Alltså FAN vilken bra skola, finns INGEN bättre.

2011-12-02 @ 14:20:17
URL: http://agressia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: