Änglagård - tredje gången gillt.

Igår kväll var det dags för bio med min granne Emma.
När vi hade gjort oss i ordning gick vi ut till bussen, då står det såhär på den lilla skärmen vid hållplatsen:
"All busstrafik inställd på grund av halka".
Hur skulle vi nu ta oss till bion?
Vi ringde Emmas sambo och som tur var kunde han skjutsa oss in till stan.
Synd om dem som stod vid hållplatser som inte har en sådan skärm.

Vi köpte godis och dricka på hemköp och sedan köade vi på toaletten innan filmen började.
Jag trodde inte att dem skulle lyckas göra en bra film eftersom det var så länge sedan de två första filmerna kom, men jag blev glatt överasskad.
Filmen var skitbra! Jag älskade den!

Kommentarer


Postat av: fine

åh va jag vill se den filmen! låter som en urmysig kväll, vilken tur att ni kom fram till bion!

2011-01-10 @ 20:43:11
URL: http://fine.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: