Lördag!

Jag började dagen med att gå till gymmet, jag hade tänkt skita i det men jag tog mig i kragen och gick.
Jag kan tillägga att tre veckors träningsavbrott kändes på gymmet idag, jag har inte testat det nya bodypumppasset förens idag, jag var helt slut efteråt och då skulle jag promenera hela vägen hem också.

Jag hann knappt innanför dörren hemma innan Martin och Ellioth hoppade i sina skidkläder och drog till skidbacken, men jag fick sällskap av min fina Emma.
Nu har vi precis ätit en jättegod middag allihopa som Martin tillagat och snart ska Emma och jag åka in till stan och se på bio (Änglagård - tredje gången gillt).
Jag får återkomma med en recention.

Har din lördag varit till belåtenhet?

Kommentarer


Postat av: Johanna

You go girl! Härligt tösen! Kram på dig och skålar med min Cosmopolitan!

2011-01-08 @ 22:09:43
URL: http://seluna.blogg.se/

Postat av: Anonym

Vilken är den första biofilmen du minns att du såg?

2011-01-09 @ 08:53:35
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: