Tisdag morgon.

Snön faller tätt utanför fönstret och jag känner mig trött och skruttig.
Martin jobbar och jag är hemma med alla barnen.
Nästa vecka drar vardagen igång som vanligt igen med skola och dagis.
Jag hoppas vi får veta någonting om jobbet snart så jag vet om jag ska studera på universitetet eller inte, det är upprop den 26 januari.
Får han inte jobbet har jag helt enkelt insett att jag inte kommer kunna flytta, jag kan inte bo hos min mamma med alla barn.
Det känns lite jobbigt att jag kanske ska behöva gå här arbetslös och utan sysselsättning.

Jag har inte kunnat följa era bloggar nu när jag har varit borta, men jag hoppas att ni har haft det bra!

Kommentarer


Postat av: Emily

Hoppas verkligen han får jobbet så du kan flytta hit och börja plugga och må bra.. Krams

2011-01-04 @ 11:09:19
URL: http://agressia.blogg.se/

Postat av: fine

underbart att höra! :D

2011-01-04 @ 17:21:41
URL: http://fine.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: