Stackars liten.

Ikväll ska vi iväg på en jourtid till läkaren med den minsta.
I torsdags upptäckte vi att hela tandköttet i hans överkäke var svullet, tänderna syndes knappt, det blöder och varar. Jag ringde 1177 och dem tyckte jag skulle få tag på bvc, det gick inte att få tag på bvc så vi ringde tandläkaren i stället. Tandläkaren sa att vi skulle rengöra tandköttet, thats it.
Nu har det dock blivit värre, det ser hemskt ut i munnen på honom. Jag ringde 1177 igen och berättade allting från början, idag fick vi en jourtid.
Jag hoppas vi komemr därifrån med någonting annat än rådet att rengöra, önska oss lycka till.

Kommentarer


Postat av: Tonje

ohh, hoppas de går bra!

hör gärna av dig :S



kram kram

2011-03-06 @ 18:52:46


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: