Livrädd.

Idag var jag uppe med tuppen! Vilket innebär att jag kan dricka mitt kaffe i lugn, göra mig i ordning och hinna få andas lite i min ensamhet innan barnen går upp. Lite morgonlyx.
Nu sitter jag på universitetet och ska försöka plugga till tentan som jag har nästa vecka.
Jag är livrädd mina vänner, riktigt livrädd.
Jag har aldrig haft en salstenta förut, hemtentor har jag dock gjort många och det är min starka sida (skryt skryt).
Jag vet inte hur man pluggar till en salstenta när boken har 700 sidor begrepp, teorier och annan information. När man gör en hemtenta har man ju hela tiden sina böcker till hjälp, nu ska jag skriva under press...
Jag ska göra mitt bästa och lite till, men jag är ändå LIVRÄDD.
gammal

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: