Tisdag.

Idag gick jag upp med tuppen för att i vanlig ordning hinna göra mig i ordning innan barnen vaknade.
Frukost åt barnen, kläder åt barnen och få upp herrn i huset ur sängen...
Åkte tidigare till universitetet för att snålåka bil med herrn.
Köpte mig en kopp kaffe, njöt av morgonlugnet och kikade ut över industriområdet.
Idag hade vi bara ett seminarium.
Idag kom en av mina fina vänner till universitetet med sönderslaget ansikte och ont i magen. Han blev överfallen och misshandlad i lördags och jag fick en stor klump i magen när jag såg honom. Jag och en annan kursare sprang till hemköp efter seminariet och köpte en blomma åt honom.Vi älskar dig raring!

Sedan åkte jag raka vägen och köpte presenten till karl min (den jag skrev om nyligen). Nu är ju problemet att jag väldigt gärna vill ge den till honom på en gång! Jag är inte så bra på att vänta.
Nu dricker jag kaffe (egentligen lite sent för det) och går igenom all information jag bör kunna till tentan.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: