Ett steg närmre helgen.

Nu är vi snart klara med vårt arbete i skolan, ja för den här kursen alltså. En redovisning och en begreppstenta och sedan kan vi lämna den här kursen bakom oss.
Idag har jag levt på kaffe, cigg och snus. Jag är inte så bra på det där med matlådor.
Jag var helt utsvulten när jag kom hem vilket resulterade i att jag kastade i mig de första tuggorna av maten...då blev jag mätt. Jag måste börja sköta mig.

Jag har sovit dåligt ett tag nu, om det är fullmånen eller för mycket tankar vet jag inte. Jag kan bara inte somna fast jag är utmattad när jag går och lägger mig.
Jag längtar till helgen, jag längtar efter att bara få släppa allt och gosa med barnen hela dagarna.
Jag saknar dem hela tiden.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: