Ont.

Ibland brukar jag fråga mig själv hur jag kan se till att alla andra mår bra hela tiden, jag hinner ju inte ens med mig själv. Gör jag det för att slippa ta tag i mina egna känslor och tankar? kanske..

Ikväll är det en jobbig kväll.
Jag är arg och sårad över att jag låter mig hunsas med hur som helst. I vanliga fall låter jag mig inte hunsas...men det finns undantag..personer jag inte har styrka nog att stå emot.
Om jag inte tar tag i det här snart kommer jag dra ner mig själv i fördärvet, det ska INTE få hända.

Jag är värd mycket bättre.
Bara så ni vet.
Bara så DU vet.

df

Kommentarer


Postat av: Katten Jones

Älskade Charlie.. Visst är det så att vissa människor har en nästan övermänsklig makt över oss, men vi hittar långsamt våra sätt att stå emot även dem. För ingen värd att älska har rätt att behandla oss illa och vi vet det. Sen vet ag att du är oerhört stark. Mer än du själv vet och förstår. Än. Du är på väg dit så snabbt att jag nästan inte hänger med.



Du är awesome Charlie. Ibland blir folk nervösa av det och försöker göra dig mindre awesome. Tro inte att de lyckas bara. För de gör de inte <3

2012-01-26 @ 23:53:29
URL: http://kattenjones.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: