Update.

Det är så konstigt det där med min ångest. På dagarna känner jag inte av den så mycket, inte efter att vi delat upp vår stora basgrupp i två mindre grupper och klimatet känns bättre på alla vis. På kvällen däremot är det kört, jag har haft en ångestfri kväll på länge. Det värsta är väl att kanske behöver dras med den resten av livet.

Det är fullt drag på livet igen. Universitetet och familjen tar upp all min tid. Jag har sökt lite sommarjobb så att räkningarna blir betalda över sommaren också. Det värsta är väl att jag bara har studerat i flera år och inte har så mycket att stoppa i mitt cv. Jag hoppas på intervjuer i alla fall.

Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om längre, det känns som att jag bara skriver på om universitetet...det är ju liksom det jag gör...hela tiden..är på universitetet.

chhh

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: