Det här är MIN blogg.

Ibland är det extra spännande med människor.

Jag tycker och tänker mycket och har starka värderingar. Ja, precis som vem som helst egentligen.
Det jag har märkt efter att jag började skriva om vad JAG tycker och tänker, saker som är viktiga för MIG är att vissa människor verkar få dille. DILLE.

Om du/ni nu det jag tycker och tänker är så erhört tråkigt, sluta lyssna, för jag kommer aldrig hålla käften. Det tog många år att ens komma ur min lilla bubbla-av-hålla-käften.
Hur kommer det sig att du/ni ens lägger energi på att låta mig få veta att det jag tycker är skitsnack, när ni uppenbarligen inte vinner någonting på det?

Det här är min blogg. På min blogg skriver jag det jag vill. Jag kommer fortsätta blogga om kaffe, barn, genus, jobbiga kändisar, preventivmedel och könsbehåring för att det är det jag vill.
Du/ni har två val som jag ser det: läs och acceptera mig för den jag är eller låt bli och läs så slipper jag tala om för dig/er återigen att mitt liv är mitt liv och att ni borde sköta ert eget istället.

Och samma sak gäller för facebook.

Kommentarer


Postat av: Anonym

Gilla =D

2012-03-07 @ 17:23:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: