Fadderist javisst!

Jag har suttit med mina vänner och alla andra fadderister på utbildning hela dagen.
Vi har ett långt arbete framför oss att planera alla aktiviteter för de blivande studenterna i höst, men vi är galet peppade och har hur roligt som helst!

Nästa vecka är det overallsvecka, vilket betyder att overallen (ovven) ska vara på hela veckan lång! Jag och de andra på fadderistutbildningen tjuvstartade dock redan idag. Jag har saknat att ha den på mig!
Nästa vecka är det även internationella veckan på universitetet och vi tar emot studenter från olika delar av europa.
Jag ska ha en dansk tjej boendes hos mig hela veckan, hon kommer i morgon och jag börjar faktiskt bli lite nervös. Förutom att mellanpojken ska opereras på onsdag så kommer den här veckan bara bjuda på nya och roliga upplevelser.

chr

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: