Rosa skor med silverglittriga snören.

I lördags när vi handlade nya vårskor till barnen gick min mellanson med bestämda och målmedvetna steg rakt mot alla rosa skor. Han hittade ett par ljusrosa skor med rosetter på och silverglittriga skosnören. Han beundrade dem som om de var de vackraste skor han någonsin sett och vi testade ut rätt storlek.
Det lustiga var att jag och sonen drog till oss en del uppmärksamhet från andra föräldrar i butiken. De tittade både på mig och sonen som om vi var helt från vettet. Jag ville säga så mycket, men bet mig hårt i tungan. Jag visste ju inte om de glodde för att de var avundssjuka (höhö) eller för att de tyckte både jag och ungen var från vettet. Han valde skor han ville ha och det var det viktigaste. Mycket tjusiga skor!
sho
Get over It, ungen älskar sina nya skor!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: