Lite av varje.

I Lördags åkte min nya vän hem. Det är det värsta med att skaffa nya vänner som bor långt bort, man måste säga hej då. Jag gillar inte riktigt att säga hej då. När vi hade släppt av henne på stationen åkte vi med barnen och shoppade vårskor och jackor. Senare på eftermiddagen sjöng jag på min brorsons namngivningsceremoni, stolt faster! Resten av helgen hade vi det bara mysigt tillsammans här hemma.

Idag var jag tillbaka på min praktikplats som jag var på i höstas, det var så underbart att få träffa alla fina ungar igen! Efter den här dagen är jag precis slut i hela kroppen, typiskt måndagar. Jag ser fram emot resten av veckan.

Mellanpojken verkar vara på bättringsvägen efter operationen, han behöver inte lika mycket medicin och är pigg och glad igen. I morgon ska han få testa att gå till dagis igen så får vi se hur det går. Om ytterligare några dagar kommer han nog kunna andas fritt, älskade unge vad skönt för dig!

I övrigt så har jag inte lagt ner så mycket energi på någonting annat än min familj. Jag vet inte riktigt vart jag har vissa av mina vänner. Jag kräver inte att vi ska ha samma åsikter, det har jag tjatat om många gånger förut, men att tiga ihjäl mig för att jag tycker och tänker mycket känns vädligt onödigt. Vi är alla olika och jag är fortfarande jag.


vår
(fotot tog jag förra året i värmland)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: