Pigga upp mig lite.

Nu har vi varit sjuka hur länge som helst.

Och för varje dag som går blir jag ännu mer deppig, vi kan ju inte vara ute bland människor.
Jag vill inte att de ska behöva få våra baciller.

Igår jobbade Martin över, han ska sluta klockan 17 och han kom innanför dörren 01:00 i natt.
Under den tiden svarade han inte på mina meddelanden.
I morse när jag och barnen vaknade var han på jobbet igen.
Jag känner mig utstött och är väldigt ledsen.
En liten ursäkt som plåster på såren vore fint.
Men inte ens det har jag fått.
Jag flyttade hit för våran familjs skull.
Men jag passar inte in här.
Jag saknar min familj.

pigga upp mig lite.
snälla.

Kommentarer


Postat av: Julle

det kommer bli bättre gumman=(

bara så tråkigt att det blev så nu när ni flyttade, för att det skulle bli bättre=(

hör av dig när du vill om du behöver prata<3

2008-12-04 @ 22:50:03
URL: http://gnisslia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: