An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.

Jag kan tyvärr inte berätta för alla vad som hände den här förmiddagen.
Men jag kan meddela att jag är upprörd och kommer få ett slut på det som händer just nu.
Jag brukar lösa saker och ting till det bästa, speciellt när det gäller min älskade barn.

Vid lunch kom T hit. Vi drack kaffe och hon fick mig att tänka på andra saker.
Vi åkte och tittade i området där vi ska bo, sedan åkte vi ner till staden och köpte nässpray.
På eftermiddagen kom B hit. Vi drack kaffe och pratade och skrattade om vartannat.
Vi kom fram till att han måste klippa sig, och han tyckte att jag skulle sluta sminka mig med mörkt smink.
Tjänster och gentjänster.

Nu ikväll kom en kvinna hit och tittade på lägenheten, nu orkar jag inte få hem fler folk.
Har precis lyckats få båda barnen att sova.
Min kärlek kom hem från affären med en hel kasse frukt till mig, nu när jag börjat tänka på vikten ordentligt igen.

Hur mycket orkar man egentligen...

Kommentarer


Postat av: Jonsey

Jag vet inte hur mycket man orkar... Men ofta orkar man lite mer än vad man trodde och sen lite till ändå...

Kram

2009-04-17 @ 11:46:23
URL: http://jonseythekatt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: