Bästa dagen på länge.

Idag när Martin tagit barnen till dagis försökte jag somna om.
Det gick inte.
Jag gick upp och drack kaffe i stället.
Vid lunch åkte jag och T in till stan och mötte upp Martin.
Vi skrev kontrakt på lägenheten, så skönt.
T och jag åt lunch på farbror melkers.
När vi ätit upp och gick ut på stan blev vi anfallna av 3-säljare.
Jag kom därifrån med en ny telefon......
Klock 14:30 åkte vi bort till Infinity och piercade mig i underläppen.
Det pirrade i magen och jag hyperventilerade, men det var det värt.
Jag är helnöjd!

Den här dagen har varit helt otroligt rolig!
Tack T för sällskapet!
Älskar.

Idag måste jag börja packa,
och städa inför lägenhetsvisningen i morgon.

Bara för en dag...

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: