Din dag är idag.

Dagen började inte speciellt bra. Ellioth som låg bredvid mig i sängen kissade ner hela mig.
Det var bara in i duschen för mig och Ellioth, klockan 6 på morgonen.
När vi fått iväg barnen till dagis gick jag och Martin och mötte upp T.
Väl framme i skolan köpte vi oss en varsin kopp kaffe, det smakar bäst på morgonen när man är riktigt sugen.
Lektionen (religion)  var som vanligt mycket intressant, jag älskar våran lärare!
Efter det blev det rast och mer kaffe.
Gemenskap.
Sedan psykologi.
Idag hade jag turen att sluta vid lunch, och jag tyckte det var toppen eftersom jag har så mycket uppgifter att göra i alla ämnen. Jag hann bara komma hem så ringde dagis och sa att Lowe var gnällig. Jag sa att de kunde ringa mig igen när han sovit färdigt efter lunch, för jag var verkligen tvungen att plugga.
1,5 timme senare fick jag hämta lilleman, och han hade inte feber som de påstod att han hade.
Jag tror att han förhoppningsvis kan gå till dagis i morgon.
Vi åkte till den nya affären "all världens mat", det var inte riktigt min grej tror jag. Tror man måste ha mer kunskap om mat i andra kulturer osv för att uppskatta det som fanns där. Men vi hittade våran curry i alla fall.
När vi kom hem åt grabbarna gröt, och jag åt min egenkomponerade sallad.
Ikväll blev jag äntligen färdig med ett skolarbete, men fler väntar.
Jag sitter och njuter av Norrköpings-grabbarnas (Zackarias) sammetslena röster.
I morgon blir jag ett helt år äldre.

Viva la vie boheme...



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: