Dröm drömmen och lev den!

Lördag förmiddag åkte vi till barnens farmor och farfar.
Vi grillade korv och fikade hos M & M, riktigt mysigt ute i vårsolen.
På eftermiddagen åkte jag och Martin in till stan igen, bara vi två!!!
Vi skulle få hela kvällen för oss själva.
Vi gick på kinarestaurang och jag frossade i friterade räkor, och friterad banan och glass (jag syndade idag, i morgon blir det frukt).
Jag fick en tidig födelsedagspresent, nämligen att få gå och titta på "The Rocky Horror Show".
Klockan 19:00 gick ridån upp och redan då var jag trollbunden.
Det var det bästa jag sett på länge, att jag till och med ska gå och se den i veckan igen.
Jag var helt uppspelt efter föreställningen, så jag satt och nynnade på låtarna ifrån föreställningen ända ut till hotwood, "Vi gör en Time Warp igen!!!!!!!".

Idag har vi lekt och fikat i solen.
Sedan for vi hem till stan och städade och lagade söndagsmiddag.
Lowe börjar bli sjuk igen.... varför varför varför kan han aldrig få vara riktigt på topp!?!?

I morgon är det skola igen. Upp med tuppen ska man också.
Måste komma ihåg att fylla i alla papper till dagis.
Nu är det bestämt, barnen ska byta dagis.
Jag tror verkligen på en nystart för oss, ibland är gräset grönare på andra sidan.
Jag har känt mig uppgiven den sista tiden som vissa har förstått, och jag är väl inte helt på topp än, men jag börjar se saker från andra synvinklar nu.
Men det är så mycket som gnager, jag vågar inte vara helt ärlig, vill inte såra.

Dröm drömmen och lev den.....

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: