Sol i sinne, sol inne?

Jag gick på första lektionen idag.
Sedan fick jag skynda mig hem och ta lilla sjuka Lowe, så Martin kunde gå till jobbet.
Från 10:00 till 18:30 har jag suttit i sängen med min älskling. Han har inte kunnat slappna av ordentligt, har gnytt som en liten hundvalp, och kräks lite här och där.
Stackars mammas prins.
Ikväll oroar jag mig mest för om vi ska hinna få en barnvakt till i morgon. Jag har en lång och viktig dag i skolan.

En av min bästa vänner är i Norrpan idag. Hon skulle vara på VB klockan 19:00.
Just nu känner jag mig lite som Madicken, när hon har fått hjärnskakning och ligger i sin säng och kollar på klockan, och hon vet att snart åker hela klassen på utflykt utan mig. "Nu går tåget".
Det värsta är att min historia inte slutar sådär bra.. att fröken också fick hjänskakning och resan blev framflyttad.
NEJ, Madicken din lilla skitunge, du hade tur du. Här får man sitta och vara bitter, när ens älskade vänner dricker drinkar på VB...

Vi skulle väl kunna säga att jag är en aningen rastlös just nu. Jag är inte van att bara sitta och inte göra någonting.
Jag vill vara social, lära mig saker i skolan. Skratta. Le.
Jag vill till skolan!!!!!!

Erica tilldelas härmed 10 vuxenpoäng för en specifikt uttryckt längtan att få befinna sig i skolan.

Kommentarer


Postat av: Anonym

Ho Ho.. jag missar också kalasandet i norrköping med ett par dagar, ska vi ta igen det nästa vecka?

Puss

2009-04-06 @ 21:17:58


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: