Torsdag.

Idag började morgonen med att jag tillät mig själv att sova en halvtimme längre.
Jag gick upp och fixade mig och väckte sedan Ellioth.
Vi åt lite frulle och klädde på oss.
Jag skulle få skjuts av T. Jag gick och lämnade Ellioth på dagis och väntade vid gatan på T.
Tiden gick och ingen kom. Klockan 07:55 ringer min telefon.
T hade precis vaknat. Vilket betyder att jag får springa till skolan.
Jag kom fram i tid, men jag hade fan kramp i vaderna också. S sa att jag såg ut som ett skrämt rådjur, det tackar vi för.
Jag är inte arg på T. För vi är alla mänskliga, och det är skönt att sova. Och du vet att jag älskar dig T.

Efter lektionen fick jag skjuts hem av S.
Resten av dagen tillbringade jag med min sjuka son, och många koppar kaffe.
På eftermiddagen gick jag och Lilleman på promenad med B.
Nu ikväll har jag packat allt inför morgondagen.
Äntligen bär det av till Norrköping.

I´m moving on...

Kommentarer


Postat av: T

Förlåt:P kände mig så dum....lovar att det inte ska upprepas:P lav yaa

2009-04-10 @ 14:54:19
URL: http://www.groddantonje.blogspot.com

Postat av: natalie

det finns ett award för dig att hämta i min blogg :)

2009-04-10 @ 15:36:35
URL: http://nattooo.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: