Utrota magsjukan.

Jag tror jag håller på att bli galen.
Ja, jag sitter och tycker lite synd om mig själv just nu.
Men jag tycker mest synd om Lowe som mår så dåligt.
Jag har varit på några enstaka lektioner den här veckan, men jag har mest varit hemma med lillprinsen.
Han legat ner sen i söndags. Han vill inte vara med på någonting. Jag tvingar i honom vätskeersättning, eftersom han kräks och har diarréer.
Jag har blivit väldigt rastlös de här dagarna. Jag har varit van nu sen i januari att alltid ha något att göra. Nu har jag bara suttit här bredvid min prins och suttit. Snart börjar jag väl prata med mig själv också.
Jag ska på religionen i morgon i alla fall, sedan ska jag hem och ta hand om Lowe igen.

Snart är det äntligen fredag. Då åker äntligen österut i några dagar.
Igår fick vi bekräftat att vi fått lägenheten vi vill ha!
Äntligen ska vi få en större lägenhet.
Äntligen börjar det gå mot ljusare tider.

Har pratat med min älskade G på msn i ett par dagar, och jag saknar honom så mycket.

I´ll cover you honey...

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: