Vilken härlig dag.

Jag vaknade i morse av att jag fick en blöt puss på munnen av Lowe. Kan det bli en bättre morgon?
Jag fick iväg Martin och barnen till dagis.
Jag utförde mina morgonrutiner, dusch och sedan en latte framför tv:n.
Jag har blivit beroende av "Vakna med the voice".
Vid lunch kom B hit. Vi drack kaffe,pratade om livet och så klådde jag honom i bubble bobble.
Vi gick vidare till skolan. Heta diskussioner som vanligt, alltid lika roligt.
På eftermiddagen kom Martin hem med våran bil! JA, vi har köpt en bil!
FRIHET.
Vi åkte och köpte två rejäla bilbarnstolar och moterade in dom i bilen.
Nu står lasagnen i ugnen.
Idag har varit en riktigt underbar dag. Från morgon till kväll.

Dagens roligaste:
Ellioth: mamma, får du panik ibland?
Jag: Ja.
Ellioth: jag med, när Klara biter mig.
Jag: va?
Ellioth: då drar jag mig i öronen, gör du också det?

I morgon ska vi köra ut till svärisarna och städa våran bil.
Det känns så overkligt att vi äger en bil.

Vilken härlig dag...

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: