Är tråkig.

Det känns som om jag helt har tappat motivationen till bloggandet.
Måste blogginlägg alltid vara intressanta?
Dagens inlägg kommer inte att vara det så om du var ute efter skvaller och smaskiga detaljer, sluta läsa nu.
Skolan tar upp mycket av min tid nu, jag har hittat väldigt goa vänner som jag trivs med.
När man inte är i skolan så vill man ju ta hand om sin fina familj och så måste man ju självklart göra sina läxor.
Jag är fortfarande helt slut på kvällarna, jag orkar inte vara uppe efter 22:00.
Magen växer i en rasande fart, jag har putmage.
Funderar på att flytta in på toaletten, så jag slipper springa så långt varje gång jag blir kissnödig.

I helgen kanske min fina J kommer hit och sover över. Jag håller alla TVÅ tummar jag har.
Martin funderade på en inflyttningsfest i helgen också, men den lusten har inte infunnit sig hos mig.....
Jag har blivit så tråkig.
TRÄKIG.
Har ni något botemedel var god kontakta mig.

Great minds think alike.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: