Lite kärlek

Jag hade längtat i flera veckor på att mamma skulle komma.

Idag åkte hon hem.
Tiden går för fort.
Det gör så ont i mig att ha alla jag älskar så långt borta.
Jag har precis börjat gilla att bo i Karlstad, men idag är mamma åkte hem insåg jag på nytt varför jag faktiskt inte vill bo här.
Även om jag har vänner här som jag älskar, så är familjen mer viktig för mig.

Jag börjar bli deprimerad igen och försöker komma på nya sätt att pigga upp mig själv.
Det går inte så bra.
Barnen är min räddning.
Martin också.

Jag har lov en vecka.
Eller lov o lov, jag har två stora arbeten o göra till nästa vecka..så ingen ledighet för mig inte.

Kommentarer


Postat av: Lotta

Några knallröda, små rosenpelargoner fyllda med kärlek, från Värmskog, kan det pigga upp dig lite :)

Här kommer kärlek!



/Lotta!

2009-02-23 @ 07:49:18
URL: http://pillargontanten.blogster.com

Postat av: Lotta

Några knallröda, små rosenpelargoner fyllda med kärlek, från Värmskog, kan det pigga upp dig lite :)

Här kommer kärlek!



/Lotta!

2009-02-23 @ 07:50:23
URL: http://pillargontanten.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: