Måndag

Första dagen i skolan är avklarad!
Det var så oerhört skönt att få sätta sig i skolbänken igen.
Ärligt talat.
Jag blev också lycklig över att alla i min bordsgrupp är bra på att prata (inte under lektionen).
Så man slipper pinsamma tystader under diskussioner.
Etter lektionen stod jag och pratade med min nya klasskamrat Jimmy, en jättetrevlig kille!
Hans nästa lektion började klockan ett, jag tyckte det var lite synd om honom att sitta själv i tre timmar o vänta på sin nästa lektion, så jag var snäll och höll honom sällskap, och han bjöd på kaffe och det är ju aldrig fel.

I morgon är det skola igen.
Jag kan knappt vänta!

Kommentarer


Postat av: Emmy

Vad kul för dig Erica, kör hårt! Jag tror på dig :) Massa pussar

2009-01-12 @ 21:32:54
URL: http://emmygs.blogg.se/

Postat av: Jonna

skönt att ha något att göra om dagarna . komma ut lite vara själv, även om de är mysigt att umgås med barnen och familjen..

hoppas de är bra med er ..

Kram

2009-02-03 @ 08:28:22
URL: http://jonnachoona.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: