Three Is the magic number?

Det var visst hela 2 veckor sedan jag sist skrev ett inlägg.
Vi har varit på semester i östgötska skärgården.
Bad, sol, regn, åska, lek, grilla osv osv osv.
Vi har också varit ute hos svärisarna rätt mycket då Martins syster och hennes döttrar varit där i ett par veckor.
Vi kämpar fortfarande för att få ordning här hemma.
Det ska införskaffas nya möbler och då behövs det pengar, så vi inväntar pengarna.
Barnen verkar trivas i lägenheten i alla fall.
Lowe somnar själv i sitt rum, som han alltid gjort, och Ellioth somnar också själv i sin nya säng, de har blivit så stora...
Idag har jag planterat om mina pelargoner och min palm, det behövdes, de stackarna hade inte levt länge till annars.
Vi har STORhandlat och pysslat o grejjat....
Jag är helt slut.

Nu till en lite större nyhet.
Har ni kollat in den lilla rutan till vänster?
Det är ingen hemlighet längre, vi ska ha en bebis till.
Ja, det är sant.
Nu kanske det kommer upp tusentals tankar i ditt huvud där du sitter i din datastol, soffa eller säng.
varför?hur?när?
Ni tror kanske inte det är barnet var planerat, jag är ju trots allt bara 22 år och har ju faktiskt redan två vackra söner.
Men jo, det var planerat, vi visste båda två vad vi gav oss in på.
Det blir en tredje bebis, BF är än så länge 11 februari, men vi får se vad de säger efter ultraljudet.
Vi är lyckliga, glada, vi känner alla de känslor som man får när man har en så fin nyhet.
Det här ska bli så fantastiskt!!!!


Skulle det nu vara så att du inte har ett trevligt ord att säga om min graviditet (eftersom jag har fått skit enda sedan jag var 17 år då min förstfödda kom) så gör dig inte besväret att ens yttra dig.
Låt inte din avundsjuka gå ut över mig, oss.

Kommentarer


Postat av: Anonym

Jag tänker låta min avudnsjuka gå ut över er... det är en glädjens avundsjuka... Jag hoppas du "snart" kommer få glädjas med mig... Bebisar är såna underverk... och att ni inte skulle klara det... hallå... ni har redan två fina små pojkar... eller kanske ska säga... och ni klarar det ju galant även om det kanske inte alltid är lätt...



STORT GRATTIS till Er familj som "snart! är fem

Kram

2009-07-21 @ 00:02:46

Postat av: natalie

är så glad för din / eran skull erica :)

ses snart? (:

2009-07-21 @ 08:59:19
URL: http://naattoo.blogg.se/

Postat av: Pillargontanten

3 är ett magiskt nummer :O) Jag har också tre, ganska tätt, och nu har de stor glädje av varandra!

Lycka till med bebben, nya lägenheten och hela livet!

Kram kram!

2009-07-22 @ 05:52:26
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com

Postat av: jenny hansen

grattis gumman!

Har misstänkt det ett tag! L

Och du skit i vad alla andra tycker....

Det är bara trasiga rädda människor som trycker ner andra för att bekräfta sig själva!!

Många lycka till kramar från mig

2009-08-03 @ 21:41:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: