Ring of fire.

Nu har jag äntligen satt mig ner och fått ro i kroppen.
Vi började dagen med mysfrukost som vi har haft varje dag på Martins semester.
Sedan drog vi igång fixandet i lägenheten.
Rensade leksaker,böcker,kläder osv osv.
Jag inredde toaletten och blev mäkta nöjd!
Under städningen så hör vi hur Ellioth sitter och sjunger i sitt rum, jag och Martin går dit och lyssnar.
Ellioth 4,5 år sitter och sjunger "Ring of fire" med Johnny Cash.
Martin är så stolt just nu.
T och R kom och drack kaffe så vi fick lite paus.
Sedan åkte vi och inhandlade ett par stövlar åt Ellioth, lite ingredienser så jag kan baka i morgon och sist men inte minst nässpray till min supertäppta näsa.
När vi kom hem gjorde vi middag.
Potatis, köttbullar, brunsås, lingonsylt och grönsaker.
Ljuvligt.
Våra barn var helt slut efter middagen, så vi lade oss allihopa i våran stora säng och läste en bok, barnen somnade.
Efter en varm dusch tog jag tag i all ovikt tvätt.
Den är nu vikt.
Jag hade tänkt baka bullar ikväll, men jag är helt överhettad, tack hormoner.
Jag har inte mått illa idag i alla fall, peppar peppar.
Jag ska nog bara sitta här i soffan resten av kvällen och se på film och dricka loka (som lindrar min halsbränna).
Någon skrev en mycket fin kommentar här igår, men lämnade inget namn,
jag vill verkligen tacka så otroligt mycket för dina fina ord.

Ingen kan älska som vi.




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: