bett och bulor.

Fredagen började med att jag hade sovmorgon, men självklart kunde jag inte sova när jag väl fick chansen! Så jag mötte upp Tonje på stan i stället. Hon hjälpte mig att plugga innan letionen började.
Efter skolan blev det stressigt. Jag nästan sprang hem, packade två väskor med kläder och annat, sprang och hämtade barnen och sprang sedan till bussen som skulle ta oss till barnens farmor och farfar.

Lowe hade blivit biten på dagis i fredags. Två bett på ryggen där man ser alla tänder han blivit biten av, rött och blått.
Men senare under kvällen upptäckte jag att han hade ett bett till!!! på armen. Hur har han lyckats bli biten tre gånger innan personalen stoppade det!?!?  På måndag måste jag diskutera detta med dagis-fröknarna. Min lille kille ser ju helt misshandlad ut med dessa bett över kroppen.

Lördagen blev mindre stressig. Runt lunch kom barnens lilla kusin och hans nyfödda lillebror. Det var helt underbart att se  en liten bebis, jag blev inte ett dugg sugen eller så.....
Det var en hel del grenar och kvistar som skulle eldas, så vi grillade korv i den värmande vårsolen. Mysfaktor. Lowe roade sig med att sitta och äta snö och gegga, och då fick jag skäll av martins mamma...
Ellioth ramlade och slog i huvudet idag, han ser just nu ut som en enhörning, han har en stor bula mitt mellan ögonen...

På kvällen åt vi våfflor, och jag kände mig två kilo tyngre efter det.
Lowe hade ont i magen hela natten och bara skrek, stackars liten att han aldrig blir bra i magen.

Idag åkte vi hem skapligt och det var skönt att komma hem igen.
Skolan kallar i morgon. Och så ska jag ha koll hela dagen om vi får någon av lägenheterna......


Kommentarer


Postat av: Anonym

jag diggar din stavning på våfflor^^ vofflor:P vad sött:)

2009-03-22 @ 22:42:37
URL: http://dorisnova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: