Clown.

Igår var jag jättenervös när jag vaknade. Dags för prov. T kom och hårdpluggade med mig, så att all information fastade i mitt huvud. Det kändes rätt okej efter jag skrivit färdigt provet, jag var klar efter 50 minuter.
Efteråt hade jag datorkunskap, powerpoint... behöver jag fortsätta?
Efter den mycket givande lekionen mötte jag upp Martin. Vi gick och köpte pizza, och hämtade sedan barnen.
Det var skönt att få komma hem och sätta sig ner och äta direkt. Men då gick allt fel.
Ellioth vände upp och ner på sin pizza sallad så det var kladdig och flottig olja överallt.
Martin spillde ut en halv colaflaska på bordet.
Barnen var helt slut och gick och lade sig direkt efter maten.

Idag vaknade jag och fick ett raseriutbrott när jag tittade ut. snö? SNÖ!? Jag hade ju faktiskt sett på vädret att det skulle komma snö, men varför kunde de inte ha fel den här gången!? Det är ju snart april!
Jag var så arg så jag städade hela lägenheten, dammsög och skurade, rubbet.
Jag hade inte lust att gå till skolan. Men B tyckte att vi skulle gå och fika och sen gå till skolan tillsammans.
Vi gick och fikade. Mellan latte och citron/hallon muffin. Vi hade en liten flicka (ca10-11 mån) bredvid vårat bord, och hon stirrade på min muffin, jag fick nästan dåligt samvete att jag satt och suktades så.. men hon fick barnmat av sin mamma. Sedan satt hon och stirrade fundersamt på B:s tatueringar i stället.
Vi promenerade bort till skolan. Det kändes som en rätt meningslös lektion, vi skulle bara fylla i ett papper och sedan fick vi gå.
Ikväll somnade Lowe tidigt, så jag, Martin och Ellioth hade mys-fredag med popcorn och film. Till slut så var Ellioth så trött att han bad om att få gå och lägga sig.

Nu sitter jag här i min supersköna soffa och är lite rastlös.
Ska fixa lite Coffe.

Gillar ni min nyrenoverade blogg?

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: