extra bön.

Det är Mars månad, jag förväntar mig kvittrande fåglar, knoppar och lekande barn i parken.
OCH VAD FÅR MAN!?!?
Jo, i Karlstad får man snöstorm i Mars. Planerar ni att flytta hit så vill jag avråda er nu på än gång.

Jag ska be en extra bön ikväll. Nu vill jag ha vår.
Jag håller med min vän D i hennes blogginlägg... jag vill inte heller ha in mer vatten i hallen, för då kan jag snart ta betalt för alla som kommer hit och badar i den.

Jag försöker flörta med mig lite folk till krogen. Jag är så himla sugen på att få komma ut en sväng, träffa folk, umgås, kanske ta ett glas vin?

Usch.. jag har verkligen inte mer att skriva om idag. Jag tror jag har fått blogg-ångest. Ni förväntar er säkert jättelånga inlägg,intressanta inlägg. Men njee.. idag har jag inget att komma med igen....


Kommentarer


Postat av: Anonym

att ta betalt låter som en bra idé:P vad sägs om paj imorgon, var för slö idag...hahah

2009-03-12 @ 23:42:18
URL: http://dorisnova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: