Grinar.

Har precis varit och stor handlat. Jag känner mig duktig. Tack T & R för hjälpen och sällskapet.

När jag kommit hem och packat upp tittade jag om jag hade fått post. Det hade jag.
Jag hade fått ett så vackert brev från min lillasyster, så nu sitter jag här ensam hemma och grinar och saknar min lillasyster.

Såhär löd brevet:

"Hej Erica.
Nu när 24/7- prayer pågår här passar jag på att skriva tack-brev och be för de jag älskar mest. Mitt kött och blod, mina syskon. Så jag vill säga tack för att du finns. Jag uppskattar dig mer än vad jag visar. Jag är tacksam för att du alltid finns där för mig, som jag för dig. Du är den enda syster jag har delat rum med. Vi har haft så många roliga stunder, som alltid kommer att finnas i mitt hjärta.
Du är en av de personer som har påverkat mig mest och gjort mig till den jag är.
Tack för att du finns.
Jag kommer alltid älska dig.
Love Em-Pem"

Nu måste jag gå och torka bort svidande mascara.

Kommentarer


Postat av: Jonna

snyft,så fint skrivet..

2009-03-26 @ 18:53:46
URL: http://jonnachoona.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: