Kameleont.

Har glömt att berätta om vad som hände i förrgår. Jag hade duschat och gjort mig fin för min hane. Vi hade lite mysigt i soffan/sängen, men efter ett tag insåg jag att det inte bara var min hane som fick se min ljuva skapelse. Uppe på femte våningen i huset bredvid står det två tjejer.... jag kastade mig under täcket och skrattade och grät av skam....vågar knappt gå ut på balkongen nu.

Idag skulle jag gå och rensa hjärnan i kyrkan på en sinnesrogudstjänst, jag trodde att den började klockan 19.
Men när jag tittade på pappret så stod det 18, så då var det för sent, jag hade redan missat hälften...

Idag har jag gått från blond till mörkbrun. Nu känner jag mig som mig själv igen.
Min T var här idag, det var skönt att höra hennes skratt igen.
Vi åt rabarberpaj som jag gjort och njöt av nybryggt kaffe.

Nu ska jag titta på Sunes Jul. Good shit.

Kommentarer


Postat av: Anonym

hahahah:P persienner my darling, fjärde och femte våningen fönstertittar ffs. jag näckar helst inte för herr och fru nyfiken på femte. vi borde fan lägga i ett papper om payper-wiew:P hahha

2009-03-29 @ 22:38:23
URL: http://dorisnova.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: