Kommentar överflödig.

Jag gick upp klockan 6 i morse och gjorde mig redo för skolan, när det slog mig:

-har jag verkligen lektion idag?.
Och nej det hade jag ju förstås inte.

Men jag hade en lektion lite senare.


Om du tror att jag har sårat dig med flit, så har du fel. Jag försöker vara en god vän, en god mor och en god fästmö. Och jag tog åt mig av din blogg, ja det gjorde jag. Men det gjorde jävligt ont också. Det var aldrig min mening att såra nån, jag är inte sån. Och jag skäms, jag sitter och gråter för att jag skäms. och jag vill inte att du ska tycka synd om mig, för det är det inte. men jag trodde verkligen att du kunde förstå mig, att jag är en slarvpella jag också. Men just nu gör det bara jävligt ont. antagligen lika ont som det gör i dig.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: