Latte.

Sitter här med min latte.
Så brukar det se ut när jag är ensam hemma, då sitter jag här själv med min latte.
Igår hittade jag en lägenhet jag vill ha, jag intresseanmälde och tiden går ut på söndag, så jag håller alla TVÅ tummar jag har.

Skolan går verkligen jättebra just nu! jag har inte misslyckats i någonting än, och det tar jag som ett tecken på att min motivation har växt sig stor och stark.
Har två prov nästa vecka, och jag försöker sitta och peppa mig själv! Jag SKA klara proven.

Det enda jag känner att jag saknar nu för tiden är att umgås med barnen. När man hämtar dem på dagis är de trötta. De äter och somnar strax efter.. vi gör helgerna till familjetid.. men jag känner att jag vill ha mer..mer tid med min pojkar.

Har ni känt någon gång att vissa av era vänner stöter bort er? Ni hör av er på olika sätt men får inga svar?
Jag har känt mycket av det på sista tiden. Jag känner mig bortglömd. Jag förstår att ni där ute säkert har lika mycket som jag att göra. Men bara ett litet sms kan göra min dag. Jag vill veta hur ni mår. Vad ni gör.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: