Tillbaka igen.

Har varit lite dålig på att updatera.
Har varit i upplösningstillstånd.
Jag har varit medvetet hållt mig borta från vissa av mina vänner ett tag, och jag vill att ni ska veta att det inte är pga av er.
Jag har i stort sett bara umgåtts med en person, en person jag har kommit att stå mycket nära.
Jag pendlar mycket mellan "jag vill vara social idag" & "Jag vill inte träffa någon idag".
Jag förstår verkligen om ni tycker det är konstigt, och jag är lite ur balans.
Men alla mår dåligt ibland, och för mig har det här utvecklats till mer än bara "må lite dåligt, är lite ledsen".
Och jag skriver INTE det här för att någon ska tycka synd om mig för så desperat är jag inte, men jag har börjat gå och prata nu och får hjälp, och jag har min familj som stöttar mig.
Men jag vill bara att ni inte ger upp mig nu, håll ut lite till.
Igår var jag på mitt första samtal.
Det var jobbiga men väldigt nyttiga 45 minuter.
När jag kom hem kände jag mig helt tom på ord, som om jag precis sagt alla ord som finns i hela världen och nu fanns det inga kvar.
Det här kommer vara min räddning, det kändes verkligen så i hela kroppen.

Idag har jag varit i skolan.
Fick så dåligt samvete när vi hade redovisningar, för vi hade bara 5 minuter på oss att prata, vi var 8 personer och hade en timme på oss, och jag pratade i 25 minuter, och förstörde antagligen för resten av alla där inne...
Så fort jag redovisat färdigt var jag tvungen att spring ut till martin och barnen som väntade i bilen (vi skulle till BVC).
På BVC blev det vaccin, vägning och mätning:
Ellioth: 18 Kilo och 107 centimeter lång
Lowe: 11,5 kilo och 83 centimeter lång.

När vi kom hem hetsstädade vi lägenheten då vi skulle visa lägenheten IGEN (nu har vi visat den för 9 par sammanlagt).
De kom och tittade, barnen skrek och var hungriga, jag var hungrig, lite kaos rent ut sagt.
När de hade gått var det mat, bad och sova för barnen.
Nu sitter jag och ska tävla med Martin i något spel på hans telefon...
Han kommer vinna, det vet jag ju, men jag får väl ta risken att han kommer skryta resten av kvällen.

I suppose it could be true, but there are worse things I could do.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: